FOTO- ETT BILDE, FLERE MOTIV.

 

Å leke med kameraet er det beste som finnes.

 

Jeg har alltid med kameraet på tur, selv om det hender at jeg har glemt å lade kameraet på forhånd, eller minnebrikken ligger igjen hjemme. Det er alltid like kjedelig, men lite man får gjort noe med der og da. Men når kameraet er med er det gøy å leke seg litt, spesielt om man finner et spennende motiv.


1. 


2.


3.


4.
 

Det er ikke den store forskjellen på bildene, men det er brukt en liten forskjell på innstillingene og vinden lever sitt eget liv. Å leke med kameraet er det beste som finnes. Jeg er ingen ekspert, men jeg syns det er veldig gøy og det er det som er viktig for meg. Og man lærer jo underveis som man leker. 

 

Ser du forskjell på bildene?

Liker du å leke med kamera?

 

____________________

#foto #nikon #motiv #lek

____________________

10 kommentarer

Siste innlegg