HUND & KATT- NYTT TURTØY.

 

Kanskje jeg kan bli flink til å ikke ødelegge alle klærne mine! 

 

Når man har hund blir det naturlig nok mange turer ut. Vi går i skogen så ofte som mulig. Jeg har ikke telling på hvor mange par med sko jeg har ødelagt, eller hvor mange bukser jeg har hull i pga turer i skogen. Jeg verken løfter på beina når jeg går, eller greier å la være å krasje i alt og ingenting. 

I alle fall virker det slik så mye som jeg ødelegger. Ganske så frustrerende, men sånn er det jo. Men for litt siden tok jeg meg bryet, jeg som hater shopping, med å ta turen til en sport-butikk for å kjøpe meg en ordentlig turbukse. Jeg er veldig fornøyd med den buksen! Trykk her hvis du vil se bilder.

Men det rekker jo ikke med én turbukse når man gjerne er på tur 7 dager i uken, selv om hver dag ikke er i skogen. Så da måtte jeg gå til innkjøp av flere da. Denne gangen valgte jeg en shoppingtype som passer meg mye bedre, nemlig å bestille på nett. I dag kom pakken og det gledet veldig.


1. 3-farget bukse.


2. Foran.


3. Bak.


4. Litt mer av bakenden.


5. Og jeg måtte så klart ha lilla sko til høsten.
 

Buksen er kjøpt på 123friluft.no. Modellen heter Karitinden og koster 389 kr. Med andre ord er den typ gratis! Jeg kan ikke si så mye om kvaliteten enda siden jeg fikk den først i dag, men passformen er veldig fin og stoffet er meget behagelig og lett. Førsteinntrykket er bare positivt! 

Fargen heter gul, men jeg er ikke helt enig i den altså. Selv vil jeg si det er en blanding av brun og orange. Men fresh det er den, syns jeg. Jeg kommer uten tvil, om kvaliteten viser seg å være bra, til å handle mye mer der i fra. Jeg har allerede sett meg ut tre bukser, men de er så klart utsolgt enda.

Ellers virker også skoene veldig greie. Det er mer høstsko, men med ullsokker trur jeg jaggu de passer seg til vinter også. Vi får se. Jeg blei litt solgt når jeg fant lilla sko, liksom. De skal være vanntette og det er jo en fordel. De koster 699 kr. De virker veldig behagelige å ha på så det lover godt. 

(Nei, innlegget er ikke sponset på noe vis).

 

Har du mye turtøy?

 

__________________________________________________________

#hundogkatt #turtøy #turbukse #sko #lilla #123friluft #skog #tur #hund

__________________________________________________________ 

19 kommentarer

Siste innlegg