HVERDAG- OPPDATERING UKE 25 OG 26.

 

En liten oppdatering over to av de litt mindre aktive ukene. 

 

Uke 25

 

Mandag: Noen ganger blir det ikke særlig mer enn en oppdatering på denne dagen. I dag er ingen unntak.

 

Tirsdag: Jeg er ikke så god på det å pakke til tur, men jeg prøver. En langhelg på Gol står for tur.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Jeg pakker som en gal, så da blir det null blogging. 

 

Torsdag: Jeg rakk å hive inn et forhåndskrevet innlegg. Jeg er nemlig på vei til Gol så da blir det generelt ikke blogging. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Null blogging. Koser meg på Gol liksom.

 

Lørdag: Null blogging. Koser meg på Gol enda jeg.

 

Søndag: Fremdeles kos på Gol. Gol liksom.

 

Uke 26

 

Mandag: På vei hjem fra Gol. Null blogging. 

 

Tirsdag: Man må jo ha litt livstegn når man nesten ikke har blogget på en uke. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers må jeg jo vise noen bilder av en fin sommerfugl som hadde tid til å ta en pause så jeg fikk knipset noen bilder.


Trykk på bildet for å se resten av bildene av denne fine lille skapningen.

 

Onsdag: Når man får en diagnose bare for å få en diagnose. Legebesøk er ikke mine favorittbesøk akkurat. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Ett helt år siden. Fine minner. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: De som gir til andre. Noen fortjener litt ekstra oppmerksomhet innimellom. 


Trykk på bildet for å se hvem som fortjener litt ekstra oppmerksomhet denne gangen. 

 

Lørdag: Petter #1 – et bildet av sjarmøren. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Det er gøy å se tilbake på gamle bilder man har tatt. Jeg fant frem et lite knippe av gamle favoritter. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene. 

Ellers har jeg faktisk lekt meg litt med kameraet i dag. Det er alltid gøy! 


Trykk på bildet for å se resten av bildene. 

 

Det var de ukene. Jeg ligger litt etter med oppdateringene, men det er i grunn fordi jeg har blogget generelt lite den siste tiden. Jeg har vært mye på farten og har hatt en litt stressende og slitsom periode. Da har man ikke så mye å blogge om heller. Sånn kan det gå. 

 

Hvordan har dine siste uker vært?

 

___________

#oppdatering 

___________

6 kommentarer
    1. Flott med en oppdatering! 😉 Jeg har vært på ferie i to uker, og har ikke vært så mye “på”!… 😉 Ønsker deg en fortsatt fin kveld. 😀 Kveld

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg