TRENING- DET ER TUNGT NOK.

 

Jeg kan ikke bruke alle unnskyldninger for å la være. 

 

I dag fikk jeg til å trene igjen. Jeg kjenner godt på kroppen at jeg trente på onsdag. Jeg er passe støl liksom. Men jeg kan ikke bruke alle unnskyldninger for å la være å trene heller. Skal jeg vente til kroppen ikke er vond lenger kan jeg ikke trene i det hele tatt. Da er det litt det samme om jeg er støl.

Vondt er vondt så da er det bare til å trene da. Jeg tok en nok så intensiv halv time med ulike øvelser jeg har fått av fysioterapeuten. Jeg er igjennom de fleste muskelgruppene. Trur jeg. Det føles i alle fall slik. Jeg blei i alle fall nok så gelé i beina i dag, så de fikk kjørt seg litt om ikke noe annet. 

Jeg har tydeligvis magemuskler som har hvilt lenge også. Jeg trudde nesten jeg skulle få krampe i magen på slutten. Jeg trengte i alle fall en Red Bull pause etter treningsøkten føre jeg gikk tur med hundene. Vi tok en tur opp på Havsyn bare for å strekke litt på beina. Hunder må også strekke litt på seg.


Elsker den nye turbuksen min! Merket er Norrøna. 


En stolt Petter.
 

Det blåste godt når vi kom opp på toppen av Havsyn. Jeg fikk testet ut den nye turbuksen jeg kjøpte for et par uker siden. Den er veldig behagelig å ha på. Vindtett er den også. I alle fall nok når det er varmt ute selv om det blåser. Den er nok ikke like varm på høsten uten superundertøy under. 

Jeg er i alle fall meget fornøyd med den! I går bestilte jeg meg enda en turbukse, fra et annet merke. Jeg husker ikke hva merket het i farten. Men de ser veldig behagelige ut de også, så jeg gleder meg til de kommer så jeg får prøvd de. Hvis bildene ikke lyver kommer Petter og jeg til å matche litt. 

Jeg kjøpte masse nytt treningstøy i fjor som nesten ikke er brukt, så jeg skal i alle fall ikke kjøpe noe mer der føre det jeg har er godt brukt nå. Nå skal det bli godt brukt. Nå prioriterer jeg heller turklær slik at jeg kan la være å ødelegge alle de vanlige klærne mine på tur hele tiden. 

 

Har du trent i dag?

Har du gått tur i dag?

 

_______________________________________________

#trening #styrketrening #muskler #tur #turbukse #turklær

_______________________________________________

20 kommentarer

Siste innlegg