HVERDAG- HAR MAN FERIE SÅ HAR MAN FERIE.

 

Jeg er ikke alltid like flink på å oppdatere bloggen når jeg er på tur, men jeg er litt aktiv på instagram og snapchat.

 

Jeg reiste som nevnte til Fyresdal etter jobb på tirsdag. Petter og Nakenfisen er der på ferie, mens Iimo og jeg reiste på ferie til Halden i går. Jeg og kompisen min sitter å ser på The Late Late Show with James Corden. Han er helt rå! Sjekk ut han og Adele hvis du ikke allerede har sett den. 

Jeg veit ikke hva slags planer vi har i dag, men været ser ut til å være bra, så vi må nok ut en tur, etter hvert. Det tar litt tid å våkne i dag. Uansett er de fleste på jobb, eller syke. Og syklinger gidder vi ikke å menge oss med! Da er det bedre å sitte å se på James Corden en god stund. 


Leon er på ferie i Fyresdal. 
 

Jeg er ikke alltid like flink til å oppdatere bloggen når jeg er på tur, men jeg er litt aktiv på instagram og snapchat. Jeg kan føles på instagram under navnet “skalldyret” og på snapchat under navnet “elevele”. Jeg bor ikke akkurat på de disse plassene, men oppdateringer blir det i alle fall litt av.

Nå skal jeg fortsette å se på James Corden føre kompisen min maser hull i hodet på meg her. Han er lei av å høre tastetrykkingen min, trur jeg. Kan godt forstå det, når det er den eneste lyden man hører. Som de ville ha sagt her i trakten: Prekæs! Jeg er øver på dialekter. Jessda.

 

Har du ferie?

 

________________________________

#ferie #instagram #snapchat #følgmeg 

________________________________

10 kommentarer

Siste innlegg