HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Jeg er alt for treig, som vanlig! 

 

Jeg skal jobbe i morgen, men etter det har jeg en litt påtvunget friuke i Halden. Sjefen er litt redd jeg skal gå lei og at jeg skal få hjemmelengsel, eller noe sånt, så hu ser helst at jeg tar en ferieuke der oppe slik at jeg skal bli litt mettet. Hu er grei sånn sett. Og jeg gjør jo som jeg får beskjed om jeg.

Jeg reiser til Fyresdal i morgen etter jobb, og reiser videre der i fra til Halden på onsdag en gang. Petter og Nakenfisen skal være hos Janne og Fenris, mens Iimo er så heldig og får bli med meg til Halden. Litt jentetur må man jo ha. Og det er alltid kjekt med litt aleinetid. Mini blir hjemme hos huseier.

Og som vanlig henger jeg etter med absolutt alt jeg skulle ha gjort. Jeg har ikke vasket noen verdens ting. Jeg har gjort masse oppe i hodet mitt, men ingenting av det er liksom gjort der det skulle ha blitt gjort. Jeg fikk nå nettopp slengt i sammen noen klær til meg selv. Resten er det verre med.

Noen ting kan jeg ikke pakke før i morgen, så det er greit nok, men jeg skulle så absolutt ha støvsugd og vasket gulvene, og litt sånt. Typisk meg å miste fokus og heller gjøre alt annet. Jeg kan ikke komme hjem til masse rot om en uke, så jeg må i det minste støvsuge gulvene føre jeg reiser i morgen. 

Nå blir jeg i grunn bare stresset for alt jeg skulle ha gjort, men som jeg ikke har gjort likevel. Seriøst. Pakking og jeg går liksom aldri godt sammen. Hodet mitt er helt med, men det hjelper ingenting så lenge jeg ikke kan flytte ting med tanker slik at det blir gjort av seg selv. Teite greier. 

Nei, jeg får komme meg i seng, så kanskje jeg orker å stå opp litt tidligere i morgen slik at jeg kan dra hjem litt tidligere slik at jeg får gjort litt mer føre jeg reiser. Jeg må i det minste rekke å støvsuge gulvene føre jeg drar. Bahh. Best å si natta vel, føre jeg stresser på meg neseblod igjen. Natta! 

 

Blir du stresset av deg selv?

 

_______________________________________________

#hverdag #natten #stress #pakke #friuke #ferie #hjemby

_______________________________________________

10 kommentarer
    1. Stresser ALLTID når jeg skal reise noen plasser. Skriver lister, pakker og krysser av. Dobbeltsjekker både to og tre ganger, enda glemmer man alltids noe. Har en tendens til å pakke helt feil 😛
      Håper du husker å få pakket alt du skal! Kos deg kjempemasse med friuke 🙂 Natti

    2. Så koselig da! og bli tvunget i ferie! hihih.. Blir sikkert fint når du bare har pakket ferdig! men om du tenker så mye, så skriv ned, da er det mye lettere å finne det frem etterpå..Ja jeg stresser også sånn når vi skal ut på reise..og blir sliten av meg selv! Selv mannen sier det..at han blir sliten av meg…men har blitt litt bedre etter at jeg begynte å lage lister…Ha en strålende dag! håper du klarte å stå opp tidlig..så du kommer deg hjem litt før..

    3. Det går seg til det er bra sikkert. Jeg var nok mere stresset da det var snakk om bilferie med unger i baksetet. Men jeg har jo reist mye når jeg var i arbeid.. så det med pakking er en lek.. Skal jo to uker til Lofoten på lørdag. men har ikke tenkt tanken på å pakke enda.. 😛

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, sjefen er en grei en 😉 he he.. Men jeg roter bort lapper før de er ferdig skrevet, så det funker ikke så godt 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg