FOTO- ET LITE KNIPPE AV GAMLE FAVORITTER #2

 

Jeg er alltid på jakt etter de morsomme, kule, flotte og spennende bildene. Wow-faktoren er bare en bonus og dukker kun opp en sjeldent gang når jeg minst venter det.

 

Foto er gøy, alltid. Jeg har tatt mange tusen bilder gjennom de siste årene, men kun et lite fåtall blir delt. Det er ikke så ofte bildene blir bra. Men noen favoritter får jeg alltids. Ikke nødvendigvis fordi bildet i seg selv er teknisk bra, men fordi bildet gir meg en følelse jeg liker.


1. Åge og Trier. Trier har ikke tennene på tørk, han bare sikler litt. Kremt. 


2. Petter og Wolfgang. Latterkrampe.


3. Høst.


4. Lillemor og Trier. Krasj, liksom.


5. Bittelille Iimo i den store, store verden.


6. Fineste Lillemor.


7. Blomst.


8. Flotte svanen.


9. Høst.


10. Snilleste Wolfgang.
 

Det var nesten alle årstidene det. Kjenner jeg gleder meg til høsten og alle de flotte fargene som kommer frem da. Men vi må vel ha litt sommer først vel. Men jeg gleder meg i mellomtiden. Høsten er min favoritt årstid. Vel, det var et lite knippe av gamle favoritter.

 

Har du mange favorittbilder?

 

_________________________________________

#foto #favoritter #bilder #hund #dyr #blomst #høst

_________________________________________

16 kommentarer

Siste innlegg