HVERDAG- LIVSTEGN.

 

Jeg er ikke helt overbevist om at jeg er i live.

 

Det var en meget lang tur opp til Gol, og det var en lang tur hjem. Jeg er maks sliten i både kropp og hode. Vi var ikke hjemme før kl. var kvart over ni i går kveld. Da hadde vi tilbrakt 11 timer i bilen, med noen få pauser underveis og en halvtimes båttur. Hundene sov i og for seg 10 av de 11 timene. 


Å være på utstilling er maks avslappende det altså.
 

Vi lå i forsterstilling hele gjengen i går etter vi kom hjem. Trøtte og slitne som bare det. Jeg er ikke helt overbevist om at jeg er i live. I dag blir det bare å slappe helt av. Forhåpentligvis orker jeg en liten treningsøkt seinere i dag, men jeg er ikke helt overbevist om det heller. Kremt. 

 

Blir du sliten av lange bilturer?

 

_____________________________

#hverdag #tur #biltur #lever #sliten

_____________________________

14 kommentarer

Siste innlegg