HVERDAG- GAVER TIL MEG.

 

Jeg er vel heldig som har så snille personer rundt meg.

 

Når jeg jobbet i banken var vi alltid veldig flinke på det å gjøre litt stas på de som hadde bursdag. Jeg var yngst, så jeg fikk alltid mest oppmerksomhet, med masse gaver og blomster og klemmer og kake og det som var. De andre fikk stort sett bare blomster og kake og klemmer.

På min nye jobb gjør vi ikke så mye ut av det på samme måte. Vi får bestemme hva vi vil ha til lunsj, og gjerne en kake, eller is. Mer enn nok i grunn. Jeg er jo ikke så fan av oppmerksomhet, spesielt ikke på bursdager. Men hyggelig er det så klart. Mine gamle kolleger har ikke glemt meg.

Hu ene, som jeg jobbet mest med i banken, satte over bursdagspenger til meg så jeg kunne kjøpe meg noe selv. Hu syns det var så vanskelig å komme på noe, og jeg hadde jo ikke akkurat så mange ønsker heller. I dag fant jeg likevel noe jeg bare måtte kjøpe. Har hatt lyst på en slik lenge. 


Flasker med sugerør.


Enda mere smoothie må det bli da!


Og en 3 liters beholder til kald drikke med tappekran. De er jo så fine!
 

Jeg så tilfeldigvis reklame for disse drikkeflaskene med sugerør på og stoppet innom butikken for å kjøpe de. De kostet bare 99 kr for 6 stk. Ikke gal pris det syns jeg. Jeg fant de på butikken Feel. Jeg trur ikke jeg har vært på den  butikken før. De hadde veldig mye fint. 

Ved siden av disse flaksene fant jeg denne vannbeholderen til 99 kr. Jeg har ønsket meg en slik lenge, men har liksom ikke hatt tålmodighet til å lete meg frem til en. Jeg er ikke så fan av shopping, så med mindre jeg veit hva jeg skal ha og hvor jeg finner det blir det sjeldent noe kjøp her i gården. 

I dag var jeg i grunn på utkikk etter rammer til bildene jeg kjøpte i dag, men det fant jeg så klart ikke. Men jeg fant i alle fall bursdagsgave fra ei tidligere kollega, så da blei hu glad også, når jeg endelig hadde noe å vise som jeg kjøpte til meg fra henne. Tusen takk altså. 

 

Har du mange snille personer rundt deg?

 

________________________________________________________

#hverdag #bursdagsgave #drikkeflakse #glassflaske #vannbeholder

________________________________________________________

28 kommentarer

Siste innlegg