HVERDAG- OPPDATERING UKE 22 OG 23.

 

En liten oppdatering over de to siste ukene. Var så lite blogging en periode, så samlet opp litt heller. 

 

Uke 22

 

Mandag: Jeg var i Sverige i helgen for å feire to av tantebarna mine sin dåpsdag. Jeg lyver ikke når jeg sier at jeg har verdens fineste tantebarn, alle som én! Herlighet. 


Trykk på bildet for å lese mer om dåpshelgen. 
 

Ellers lader jeg opp til trening på torsdag, men en frisk og god smoothie i dag. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget.

 

Tirsdag: Noen dager bare gjør man noe. I dag knipset jeg bilder med mobilen, og det kan jo se litt rart ut. 


Trykk på bildet for å lese mer om alt jeg gjør. 

 

Onsdag: En sein, men tidlig bursdagsgave. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Du veit du har trent når du er svett i rumpa liksom! Æsj! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Jeg viser frem tatoveringene mine, fordi jeg vil. 


Trykk på bildet for å se nærmere på tatoveringene mine. 

 

Lørdag: Jeg er i Halden for å feire bursdagen min, så da blir det ikke tid til å blogge. 

 

Søndag: Er fremdeles i Halden, så bloggingen uteblir. 

 

Uke 23

 

Mandag: Borte bra, men hjemme best. Sliten, men livstegn må man ha. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Siden jeg er i live kan jeg jo fortelle litt om helgen også. Det er ikke bare lett å feire bursdag. 


Trykk på bildet for å lese mer om bursdagshelgen. 
 

Ellers er jeg en smule sliten etter to helgen etter hverandre med mye som skjer. Alt jeg skulle orket jeg ikke, liksom. Men tur med hundene fikk jeg til. 


Trykk på bildet for komme til innlegget. 

 

Onsdag: Noen ganger gjør man bildene man tar litt mer annerledes enn man pleier. Man kan bli positivt overrasket. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene. 

 

Torsdag: I dag har jeg trent igjen. Det var tungt, men jeg var ikke så effektiv som jeg ønsket. Slik går det når hofter og knær svikter allerede under oppvarmingen. 


Trykk på bildet for å lese mer om treningen. 

 

Fredag: Rakk aldri å blogge etter at jeg ryddet og skrubbet hele leiligheten. 

 

Lørdag: Jeg fikk også besøk i går, så da går tiden mest til det. Men litt må man jo oppdatere. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Jeg var på hundetreff i går og da må man så klart dele noen bilder. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra treffet i går. 
 

Ellers to jeg med meg hundene på en liten rusletur til stranden i dag, hvor jeg tok litt bilder underveis. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

 

Det var mine to siste uker. Hektiske helger, men sånn er det noen ganger. Jeg har kost meg for det om jeg, og overlevd både det ene og det andre. Kan ikke klage da. 

 

Hvordan har dine to siste uker vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

8 kommentarer

Siste innlegg