HVERDAG- FIKK BESØK.

 

Noen ganger bare flyr tiden.

 

I går jobbet jeg et par timer over. Mye å gjøre, som vanlig. Jeg liker best å bli ferdig med det jeg holder på med føre jeg gir meg. Det orket jeg ikke i går, da hadde jeg aldri kommet hjem. Men hjem måtte jeg. Til dyrene så klart, men også fordi jeg skulle få besøk. 

Og fredager er jo en litt hektisk dag hjemme uansett. Rydding og vasking må til. I går hadde jeg ekstra mye jeg måtte rydde også. Det var så mye at jeg i en periode ikke så noen ende på det. Men som alltid blir det bra tilslutt. Jeg fikk desinfisert benker og bord og vasket resten.


Nakenfisen fikk seg et bad også. Det var ikke særlig populært!
 

Nå skal jeg komme i gang med dagen her. Petter og jeg skal på hundetreff i Kristiansand med i alle fall én annen Ulvehund og en Dalamtiner. Jeg trur jeg gleder meg mest til Dalmatineren. Jeg elsker Dalmatinere! Iimo skal få lov til å bli hjemme denne gangen. 

Jeg har et par ting jeg må gjøre først så jeg får komme i gang her. Dyrene må få frokost og jeg må dusje. I tillegg skal hundene få en tannpuss. Det må til noen ganger. Viktig med fine tenner og frisk pust. Og så skal jeg greie å vekke besøket mitt da. Det kan visst ta litt tid.

 

Har du noen planer for dagen?

 

_____________________________________

#hverdag #besøk #venner #hund #hundetreff 

_____________________________________

28 kommentarer

Siste innlegg