TRENING- TUNGT, MEN IKKE FULLT SÅ EFFEKTIV.

 

Det er ikke alltid like lett!

 

Jeg har hatt litt knetrøbbel i hele dag, og lurte litt på hvordan treningen skulle gå pga det. Vel, under første øvelsen på oppvarmingen streiket hele hoften. Jeg kunne såvidt bevege beinet sidelengs. Når hoftene låser seg er det ikke så mye man får gjort, og det ville jeg unngå!

Jeg måtte derfor ta alle beinøvelser med nok så minimal motstand. Det var fortsatt veldig tungt, jeg var bare ikke fullt så effektiv som jeg kunne vært. Satser på jeg er i bedre form neste uke. Det blir siste økten før folk begynner å ta ferie. Da blir det ikke noe der før til høsten igjen. 


Smoothie med appelsin og sitron. Nam!
 

Jeg tok en halvtimes tur med hundene når jeg kom hjem. Det gikk ikke så fort da hoften fremdeles ikke var helt god, men det hjalp med litt bevegelse. Når jeg kom hjem fra tur med hundene måtte jeg så klart lage en smoothie. Det er jo så godt så jeg må bare passe på mens jeg gidder.

I dag blei det en appelsin og sitron smoothie. Veldig, veldig god! Nesten like god som den med kiwi og lime. Nå skal jeg bare drikke opp smoothien og så må jeg rydde litt. Det ser ikke ut her hjemme, da tingene etter helgen fremdeles står stablet overalt. Jeg er så treig!

 

Har du trent i dag?

 

________________________________________________

#trening #styrketrening #styrke #tungt #effektiv #smoothie

________________________________________________

14 kommentarer
    1. Jeg trener ikke..men går tur…det er jo en slags trening, ihvertfall for hodet..hihih. Det hørtes fornuftig ut å ta en rolig treningsøkt! Håper det bedres snart!! God hoftebedring!

    2. Mmmmmm den smoothien så virkelig frisk og god ut 😀
      Tren forsiktig!!!
      Jeg trener nesten hver dag hihihi ja det tenker jeg du visste hehehe aktive meg 😀
      Men ikke alle dager trening er likt…. trening er jo å gå en tur også det 😀
      Ønsker deg en god fredag og en HERLIG HELG!!!
      klem

    3. De bildene du bruker å legge ut av Smoothiene dine ser bare SÅ gode ut! Kanskje du kunne legge ut oppskrift på de også? 😉
      Håper hofte og knær er bedre i dag!? <3 Klem

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, turgåing er veldig god trening det også. Jeg også går mye tur. Men dessverre hjelper det ikke på de musklene jeg er avhengig av å trene, så da må jeg trene i tillegg da, selv om jeg hater det. Ha ha..

      Takk 🙂 Er litt bedre nå, men det varer sjeldent lenge. En periode trudde jeg nesten at jeg trengte hofteprotese da jeg hadde en tendens til å skli i hundesikkel og alltid landet på hoftene :O ha ha

    5. Anne Grethe: Den var veldig god- kunne godt vært litt surere for min del 😀

      Jeg må jo si jeg er litt enig. Men når man først gjør det, og gjerne “planlegger” litt på forhånd- har alt klart og skreller, kutter og det som er- så går det veldig fort og det blir ikke så mye klin som jeg alltid trur 🙂

    6. Unni: Takk 😀 Enda godt de ser litt fristende ut også 🙂 Det kunne jeg i grunn ha gjort ja 😉

      Hofter og knær er litt med medgjørlige nå, men jeg gruer meg veldig til behandling på tirsdag 😛 ha ha..

      Håper du får en fantastisk lørdag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg