FOTO- BLOMSTER MED EN VRI.

 

Ikke alt går etter planen. 

 

I dag tok jeg med meg hundene når jeg skulle hente et par pakker på posten slik at vi kunne ta en tur på stranden etterpå. Jeg hadde lyst til å knipse litt bilder. Den første stranden var det to-tre folk på, så jeg tenkte vi heller kunne ta den som ligger lengst bort, der ingen bader. 

Når vi kommer dit er det folk overalt! Joggere, hundeluftere, golfspillere og jeg veit ikke hva. Det var folk overalt liksom. Jeg trudde halv åtte var passe seint til at det ikke skulle være så mange, men der tok jeg feil. Jeg tenkte vi kunne ta den første stranden likevel, da den er passe stor.

Men når vi kom tilbake dit var det enda flere folk der, spredt på et større område, så da hadde det liksom ikke hjulpet så mye at vi holdt oss helt i enden. Vi dro bare hjem. Men knipse bilder ville jeg, så da tok jeg en tur ut i grøften og tok noen bilder av blomstene som vokser der. 


1. 

2.

3.

4.

5.

6.
 

Det var ikke så mange blomstene å velge på. Mest fordi jeg ikke orket å gå lenger enn i enden av gårdsplassen. Jeg fikk sånn ca. kun 10 minutter med sol, så det var litt utfordrende med lyset. Men man lærer jo mye på samme gang, så det var jo greit sånn sett det også.

Bildene blei i grunn ikke så verst. Jeg redigerte de litt, mest med å beskjære. Jeg fant ingen annen redigering jeg blei så veldig fornøyd med, helt til jeg kom på å teste ut svart/hvitt. Jeg endte tilslutt opp med “septia” og syns i grunn det blei blomster med en vri. Jeg likte det.

Bildene blei muligens litt mer uklare enn med farger, men jeg likte i grunn det også. Litt sånn mystisk at man må se to ganger for å bestemme seg om man liker det eller ikke. Det kan jeg like. I morgen er det trening etter jobb, så da rekker jeg sikkert ikke å prøve på nytt. 

 

Liker du blomster med en vri?

 

___________________________________

#foto #bilder #blomster #septia #redigering

___________________________________

29 kommentarer

Siste innlegg