HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Orker ingenting. 

 

Alt jeg skulle i dag gjorde jeg aldri. Sånn kan det gå. Det var litt vel varmt når jeg kom hjem fra jobb, så planen var å gå rett ut i grøften og tisse med hundene for så å ta en tur på stranden litt seinere. Jeg har nemlig en pakke på posten jeg må hente snart. Blir gal av det evige maset med påminnelser.

I mellomtiden skulle jeg rydde alle tingene jeg har stablet rundt omkring her etter helgen. Vel, foruten å putte alt det nye og flotte Poul Pava jeg fikk av de beste i oppvaskmaskinen, blei ikke det gjort. Jeg har en hundeseng for mye inne i leiligheten i tillegg, så jeg blir snart gal av det også.  


Fant en humlerumpe på kveldsturen.
 

Ikke kom vi oss på stranden heller. Når klokken var kvart over åtte blei det bare den vanlige runden i stedet. Jeg orker ingenting. Jeg vil bare sove, men jeg sliter litt med å bli trøtt i kveld også. Det er litt kjipt. Jeg har så mye å gjøre på jobb at jeg ikke har lyst til å være trøtt i morgen igjen.

Jeg får bare finne en maks dårlig film, eller serie på Netflix jeg kan sovne til. Er jeg heldig er det så dårlig at jeg sovner av kjedsomhet etter ti minutter. Ingenting er bedre enn det liksom. Sjansen for at jeg allerede har sett alt begynner å bli stor. Kremt. Vel, jeg sier natta. Natta.

 

Har du funnet noe fint mens du har vært ute i dag?

 

________________________________

#hverdag #natten #sove #trøtt #netflix

________________________________

18 kommentarer

Siste innlegg