HVERDAG- BORTE BRA, MEN HJEMME BEST.

 

Nå skal jeg sitte i sofaen resten av kvelden!

 

Det har vært en lang, men veldig hyggelig helg! Jeg er maks sliten nå så jeg blir nok bare å sitte i sofaen resten av kvelden føre jeg legger meg. Jeg skal på jobb igjen i morgen, noe jeg kjenner kan bli passe slitsomt. Men det skal bli greit å komme i gang med uken også.


På båten på vei hjem i dag. Slitne hele gjengen. Legg merke til skoene og sokkene. Kremt. 
 

Jeg har en episode av Game of Thrones som venter på meg nå. Gleder meg veldig til den! Hundene sover som stein her nå. Petter har funnet kjølematten sin, så han er nok ekstra fornøyd. Nakenfisen hopper inn og ut av vinduet her og leter etter Mini. Tipper han sovner snart han også. 

 

Har du kommet grei i gang med uken?

 

____________________________

#hverdag #bortebra #hjemmebest

____________________________

32 kommentarer

Siste innlegg