PERSONLIG- TATOVERINGENE MINE.

 

Ikke alle liker tatoveringer, og det er helt greit- jeg har nemlig tatt mine for min egen del. 

 

Jeg tok min første tatovering når jeg var 17 år. Det begynner med andre ord å bli noen år siden. Jeg angrer ikke på den, i det hele tatt. Det eneste som er litt kjipt er at den er så dårlig laget. Den var nok ikke utfordrende nok for vedkommende som tok den. Han er sykt flink ellers, liksom. 

Jeg har hele tiden siden den gang hatt planer om å ta flere. For tre år siden tok jeg to til, samtidig som jeg rettet på den første så godt det gikk an. De trudde jeg var gal som skulle ta tre tatoveringer på en gang. Jeg syns det var greit å få gjort det når jeg først hadde tid. Tid er mangelvare. 


Stjernetegnet mitt, så klart. Den er fortsatt ikke helt bra etter jeg fikset på den, men mye bedre enn det den først var, så.
 

Jeg bestemte ganske så tidlig at jeg skulle ha et portrett av Trier. Jeg er litt hundegal, kan man si, og etter at jeg endelig hadde fått drømmerasen jeg hadde ønsket meg i så mange år, var det på sin plass med en Trier på ryggen syns jeg. Jeg er veldig, veldig fornøyd med den tatoveringen.


Portrett av Trier, så klart. Min første Irsk ulvehund. Helt ny så det er fortsatt litt rødt.


Bak på siden av ryggen.


Kunne ikke vært mer fornøyd!
 

Og så måtte jeg ha skrift da. Eller, måtte og måtte. Jeg hadde veldig lyst på. Jeg tenkte i evigheter på hva slags tekst jeg skulle ha. Ei gammel bloggvenninne minnet meg på livsmottoet mitt. Selvsagt blei det det jeg tatoverte! Det har fulgt meg i evig tid, så det passet perfekt.


Og så må man jo ha tekst. livsmotto liksom. Det er jeg som er skeiv, ikke tatoveringen. Men jeg har fått varige blåmerker.
 

Jeg skal ha én tatovering til, men etter det er det stopp. Jeg begynner å få begrenset plass der de faktisk går an å skjule. Siden jeg tar tatoveringer for min egen del, liker jeg at de er på plasser hvor de ikke er synlige med mindre jeg faktisk vil vise dem frem. Tatoveringene mine er personlige.

Ikke alle liker tatoveringer, og det er helt greit- jeg har nemlig tatt mine for min egen del. Andre sine meninger har ingenting å si for meg der. Jeg skal som sagt ha én til snart, jeg må bare finne tid til det. Jeg veit allerede hva det skal være. Jeg liker tatoveringer, men det finnes en grense for alt. 

 

Har du tatovering?

Liker du tatoveringer?

 

_________________________________________

#personlig #tatovering #tattoo # kunst #meninger

_________________________________________

22 kommentarer
    1. Så fine 🙂 Nydelig den av Trier da!
      Jeg syns egentlig tatoveringer er fint jeg, men det kommer an på hvordan de ser ut og om de passer sammen lissom…
      Jeg har en som er godt skjult så sant ikke bikinitrusa sklir til siden 😀

    2. Jeg syns det er råkult med tatoveringer, enten det er en eller mange.
      Selv har jeg 8 små, og skal ha flere 🙂
      Portrettet av hunden din var virkelig nydelig <3 Og sitat var kjempe bra 🙂 Har selv en setning fra en sangtekst på armen, fra en sang so betyr mye for meg.
      Håper du har en fin fredag 🙂

    3. Herlige tatoveringer dette 🙂 Jeg har ingen , men det gjør ikke noe 😀 Jeg vil ikke ta NÅ, er for gammel, selv om jeg er bare ungfolen EGENTLIG 😀

    4. Så fine de var..jeg har ikke tatoveringer , men syns det kan være tøft/fint..liker egentlig at folk er litt forskjellige :)) Kos deg med kvelden <3

    5. Så flotte! ja den av hunden var nydelig..Mannen min har også et av vår Angus på overarmen.. Bustetroll! jeg har en nede ved ankelen, og den tok jeg fordi jeg elsket å gå med sånn smykke der, men de falt av, og var ubehagelig..da tenkte jeg at jeg kunne jo lage et smykke der..så har en enkel firkløver med litt krusseduller..skulle vært farge, men jeg støtet det fra meg..så er litt stygg nå..bør få fylt den igjen.. Gøy med litt da..så lenge det er personlig og en mening mener jeg.. Kjempe flotte alle dine!

    6. Anne Grethe: Takk- Trier er så klart min favoritt <3

      Ja, det er ikke hva som helst jeg liker heller- men hver sin smak er det jo 🙂 Så lenge jeg kan skjule mine er jeg fornøyd 🙂

      Ha ha- kjenner mange med den type tatovering 😉

    7. Den lille Pandaen c:: Åhh, den er jo litt utfordrende da :O Jeg har høy smerteterskel- faktisk sov jeg nesten under hele tiden når jeg tok disse 🙂

    8. ssilje89: Ja, trur det er mest vanlig også, men jeg hadde allerede bestemt meg og skulle ta en til pluss fikse den jeg hadde, så jeg tok like så godt alt på en gang 😀 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg