TRENING- SVETT I RUMPA!

 

Det er liksom varmere inne enn ute- da blir man svett uansett da! 

 

I dag var det igjen tid for trening. I dag blei det sirkeltrening med litt ulike øvelser. Tungt og varmt, men jeg trur nok forrige uke var verre likevel. I dag var det liksom noen enkle øvelser innimellom, slik at man rakk å få igjen pusten litt. Men jeg trur vi svettet som en gal hele gjengen.

Jeg seriøst svettet i rumpa! Jeg trur ikke det var en plass på hele kroppen jeg ikke svettet, for å si det sånn, så det er ingen tvil om at det er en effektiv treningsøkt. Jeg var sliten som fy når vi skulle hjem. Enda godt jeg har en halv time pause i bilen føre jeg må på tur med hundene. 


Pierre Robert er med klar enn meg, for å si det sånn.
 

Jeg holdt på å bli spør på turen i dag. Nakenfisen fikk plutselig for seg at han skulle bli med på turen! Han har aldri vært med på tur før. Jeg prøvde å be han om å gå hjem, men han nektet. I stedet fulgte han etter oss og skrek som en gal hele veien. Så sinnsykt flaut! 

Han skreik og han skreik. Til slutt var vi så langt hjemmefra at jeg måtte svare han og rope på han hele tiden for å være sikker på at jeg skulle få han med hjem igjen. En bil stoppet på veien, mest pga Petter, men det blei ikke bedre når Leon kom frem fra mellom beina hans. 


Det er flaut å ha Leon med på tur! Kremt.
 

Ene naboen nede i gaten satt ute og lurte veldig på hvem det var jeg snakket med. Han fikk litt store øyne når jeg sa det var katten min som absolutt skulle med på tur. Han fikk enda større øyne når han faktisk så katten. Han syns faktisk at Leon var veldig fin. Joda, han er jo søt på sitt vis. 

Vi brukte nesten 15 minutter med på den 2 kilometer lange runden vår enn vanlig, fordi vi måtte stoppe opp og vente og rope på Nakenfisen hele tiden. Jeg var sliten nok fra før og ville i grunn bare hjem og hive i meg noe mat og mekke en smoothie. Det blei en kiwi og lime smoothie i dag.


Den blei sykt god!
 

Jeg har fått litt sansen for smoothie liksom. Det er jo så enkelt å lage. Det tar jo under 10 minutter, så dette er jo noe til og med jeg greier. Og så er det veldig oppfriskende etter en hard treningsøkt og en rusletur med hundene. Og i dag katten. Den katten altså! Han er ikke mye tam han heller.

Nå ligger alle dyrene som slakt rundt omkring her. Bokstavelig talt. Mini er nok den mest hysteriske av de alle, som har lagt seg rett på ryggen, med alle fire bein opp i været, rett i døråpningen mellom gangen og stuen. Han er så rar den katten der. Jeg har bare rare dyr. Herlige og rare.


Leon er meget fornøyd med seg selv etter å ha gått 2 kilometer. 
 

Nå skal de få slappe av mens jeg skal gå i gang med å rydde og vaske litt. Det blir nok mest rydding i dag og heller vaske litt i morgen tidlig. Jeg skal jo på tur denne helgen. Jeg reiser i morgen og kommer hjem på mandag. Jeg bør derfor være litt flink å begynne pakkingen i kveld også. 

Alle dyrene, bortsett fra Mini, skal bli med, så jeg må pakke en god del ekstra denne gangen. Tipper Leon blir mindre fornøyd i morgen når han skjønner han faktisk må bli med. Nei, på tide å komme i gang her. Nå har jeg utsatt det lenge nok. Jeg er flink til det. Jeg liker ikke å pakke. 

 

Har du trent i dag?

 

___________________________________________________

#trening #styrketrening #sirkeltrening #svett #tungt #smoothie

___________________________________________________

20 kommentarer
    1. Så flink som har trena…jeg har for det meste liggi på sofaen og svetta i ettermiddag jeg..:)) Stilig bilde av Leon på tur..
      Smoothie smaker i varmen det 🙂 Kos deg med kvelden og pakking <3

    2. Så flink du er 🙂 Jeg trener ikke noe idrett ellertreningsstudio, men pleier å sykle til og fra skole og jobb 🙂 Ønsker deg en fin kveld videre!

    3. Den er jo så herlig den katten din!! Som du sier, så er den helt nydelig på sitt vis!! Katten vår er også med på tur noen ganger..men da må jeg gå en annen vei, så vi ikke går mot veien..men hun snur etter en stund..og går tilbake..Herlig med dyr!! God tur og kos deg i helgen!!

    4. Mulig jeg fornærmer deg nå, men det er ikke ment sånn…. Leon er kjempefin, og jeg vet ikke hvorfor jeg tenker “My precioussssss”
      Du kjenner meg nå sant? Her kommer det bare det jeg tenker 😀

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, han er noe eget <3 he he..

      Kaia, den forrige katten min, som døde i en garasjeportulykke, var ofte med på tur, men hu holdt i alle fall fred da hele veien 😛 ha ha.. Mini er aldri med på tur- han er for opptatt med å passe på huset sitt for de andre hannkattene 😛

      Tusen takk 🙂

    6. Søtmonsen ): Takk 🙂 Nei, han ville jo egentlig ikke være med- men å snu, det går ikke 😛 ha ha.. Men nå har han muligens lært til neste gang, at det er best å snu med en gang 😛

    7. Hehe, så herlig! Alle kattene vi har hatt i slekta har likt å gå tur sammen med hundene 🙂 Min søsters katt likte å gå på fjellet også, passet forøvrig navnet Lars Monsen. Snusselig Leon <3
      Her i huset var det lite med trening, men mye farting rundt omkring i går. Ha en riktig fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg