HVERDAG- OPPDATERING UKE 20.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Som så mange andre mandager blei det ikke mer enn en oppdatering denne dagen heller. Hvis du vil lese forrige ukes oppdatering kan du trykke her for komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Norges nasjonaldag og jeg har gjort ingenting. Deilig! Trykk her hvis du vil lese om ingenting.

 

Onsdag: Hipp Hurra for dronningen over alle dronninger som har bursdag i dag! Jeg snakker selvsagt om Frodith. Og så klart får hu et helt eget innlegg på bursdagen sin. 


Trykk på bildet for å lese bursdagsinnlegget til Frodith. 

Ellers går jo tiden så alt for fort, noe som ikke er så greit i dag siden jeg blir 30 år i morgen! Vel vel. 


Trykk på bildet for å lese om det. 

 

Torsdag: I dag har jeg trent etter jobb igjen og denne gangen var det hardt som bare det! Men, jeg overlevde så jeg kan vel ikke klage for mye heller. 


Trykk på bildet for å lese om treningsøkten. Der står det også hvor jeg har stjålet dette bildet. 

Ellers er dagen nesten over og jaggu har jeg fått meg mange overraskelser på dagen min her inne. Jeg blir helt rørt på mine eldre dager! 


Trykk på bildet for lese mer om overraskelsene til meg her inne. 

 

Fredag: Dagene går så alt for fort. Jeg rekker nesten ikke alt jeg må gjøre en gang! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget.

 

Lørdag: Typisk Elin. Noen ganger, når man får ting servert på et fat, er det vanskelig å holde munn. Når man i tillegg ikke liker vedkommende så er det vanskelig å la være i det hele tatt. Kremt. Det var ikke så populært å stille spørmål ved et ekteskap.


Trykk på bildet for å lese om hva jeg buste ut av meg. 

 

Søndag: Vi lager paracordhalsbånd til inntekt for utrydningstruet dyr. Vi lager også nøkkelringer til inntekt for kampen mot brystkreft. 


Trykk på bildet for å lese mer om dette. 

Ellers tok jeg en liten tur med hundene i håp om å få tatt noen bilder på stranden. Det plasket ned som en gal, så det kunne jeg bare glemme! Jeg tok et par bilder med mobilen fordi jeg ikke kunne komme tomhendt hjem!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var min uke. Ikke den mest hektiske uken sånn sett, men grei nok. Denne uken blir hektisk som fy, så nå må jeg rett og slett komme i gang med alt som må gjøres! 

 

Hvordan har din siste uke vært?

 

___________

#oppdatering

___________

6 kommentarer

Siste innlegg