HUND & KATT- TRIER & LILLEMOR- A BIG HEART GIVES.

 

Trier & Lillemor- A Big Heart Gives. 

 

I 2013 opprettet jeg facebook-siden “Trier & Lillemor- A Big Heart Gives”. Med å lage paracordbånd til hund ønsker vi å støtte veldedige formål, hvor av utrydningstruet dyr står høyt i fokus. Alt overskudd går med andre ord til å hjelpe dyr som trenger det. Det er mye flott tiltak å finne blant folk.

  

Med tiden har jeg også begynt å lage rosa-sløyfe nøkkelringer. Der vil overskuddet uavkortet gå til kampen mot brystkreft. Disse sløyfene har også med tiden kommet i flere farger med flere betydninger. All salg av sløyfer, uansett farge, er likevel øremerket “kampen mot brystkreft”. 

Jeg tenker stadig ut nye ting jeg vil lage, men jeg er ikke en verdensmester når det kommer til håndarbeid, så ting tar litt tid. Men til nå kan man bestille halsbånd til hund og rosa-sløyfe nøkkelringer. Ta gjerne en titt på siden vår for å se nærmere på det som lages i håp om å kunne hjelpe. 

 

Syns du det er viktig å hjelpe andre?

 

_______________________________________________________________________________

#hundogkatt #abigheartgives #paracord #nøkkelring #veldedighet #kampenmotbrystkreft #hjelpe

_______________________________________________________________________________

20 kommentarer

Siste innlegg