HVERDAG- OPPDATERING UKE 19.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Mandager er litt sånn at man ikke rekker så mye mer enn en oppdatering over uken som gikk. Hvis du kanskje gikk glipp av noe fra forrige uke kan du trykke her for å komme til den forrige oppdateringen.

 

Tirsdag: Mens vi venter på at temperaturen ute skal synke så vi kan gå tur uten å dø, kan man like gjerne deler noen blomsterbilder i håp om at noen veit hva slags blomst det er. Jeg har ikke fått svar fra noen som veit helt sikkert enda. Veit du?


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 
 

Ellers skulle man ikke tru det gikk an å bli lei av å se på bilder, men når det kommer til hvitveis er jeg faktisk lei av å se bilder av dem overalt. Derfor deler jeg enda et bilde av hvitveis. Kremt. Og bare for å poengtere: jeg sier ikke at bildene er stygge, dårlige, eller at motivet ikke er fint. Jeg sier kun at jeg er lei av å se hvitveis.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Typisk Elin. Jeg er visst redd for marsvin! Måten jeg fant det ut på var ikke akkurat det hyggeligste.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. (Bildet er stjålet i fra animail.se). 

 

Torsdag: Behandling, utredning og treningsøkt. Det går fremover, trur jeg. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. (Alle kan vel se hvor bildet er stjålet i fra). 
 

Ellers er det natten igjen og da kan hva som helst komme ut i ord. I dag var det “farfar” som opptok dagen. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Selv etter en lang dag er det ikke alltid man har noe å si. Sånn er det noen ganger. Ikke har jeg ting å vise alltid heller. Nabobarna der i mot, de har ofte noe å vise. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Opp igjennom årene har jeg tatt mange bilder. Faktisk nærmere 50.000 bilder. Langt i fra alle blir delt. Jeg deler bilder som gir meg en følelse jeg liker. De er ikke nødvendigvis teknisk gode, eller har en wow-faktor over seg, men jeg liker de. Det er gøy å se tilbake på gamle favoritter jeg har delt tidligere. 


Trykk på bildet for å se flere favoritter jeg har delt tidligere. 

 

Søndag: I dag har jeg vært i skogen med de gale Trollene mine. Vi fikk et gjørmebad alle tre. En fin-fin tur. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

 

Det var min uke. Helt klart en fin uke. Det har ikke skjedd så mye utenom det vanlige, og det syns jeg i grunn er veldig greit. Jeg satser på at den kommende uken blir nok så rolig, da det skjer mye fremover i ukene etter. Greit å ikke slite seg helt ut. 

 

Hvordan har din siste uke vært?

 

___________

#oppdatering

___________

18 kommentarer

Siste innlegg