FOTO- ET LITE KNIPPE AV GAMLE FAVORITTER #1

 

Jeg er alltid på jakt etter de morsomme, kule, flotte og spennende bildene. Wow-faktoren er bare en bonus og dukker kun opp en sjeldent gang når jeg minst venter det.

 

Foto er gøy, alltid. Jeg har tatt mange tusen bilder gjennom de siste årene, men kun et lite fåtall blir delt. Det er ikke så ofte bildene blir bra. Men noen favoritter får jeg alltids. Ikke nødvendigvis fordi bildet i seg selv er teknisk bra, men fordi bilde gir meg en følelse jeg liker. 


1. Trier. Dette bildet har jeg tatovert på ryggen. 


2. Lillemor og Trier. 


3. Søteste Tantetrollet. I år blir I-A 8 år. Tiden flyr. 


4. Jeg smiler alltid når folk gaper om hvor store Schäfer hunder er. 


5. Lilly. Ei lita, men veldig majestetisk frøken.


6. Fineste Tantetrollet. Mika er så sjarmerende.


7. Vakreste Lillemor’en min.


8. Lillemor var helt spesiell.


9. Søteste Iimo.


10. Vakreste Kaia. 
 

Det blir mye hundebilder. Ikke så rart siden det stort sett er det jeg tar bilder av. Av hundene, for de som kanskje ikke har fulgt meg så lenge, så er det kun Iimo som lever. Kaia er dessverre ikke blant oss lenger hu heller. Teite garasjeport! Vel, det var et lite knippe av gamle favoritter. 

 

Har du mange favorittbilder?

 

___________________________________

#foto #favoritter #bilder #hund #barn #katt

___________________________________

28 kommentarer

Siste innlegg