FOTO- TUR TIL TROLLSKOGEN.

 

I dag var vi så klare for skogen!

 

Jeg hadde hørt noen rykter om at det skulle bli varmt i dag, men jeg var ikke helt forberedt på hvor varmt det faktisk var. Hadde det ikke vært for at det var den første dagen på året det faktisk er varmt, så hadde det vært fristende å vurdere å bade. Da er det varmt altså, for jeg bader sjeldent!

Petter og Iimo var spinnville fra første sekund båndet gikk av til vi dro hjem. Eneste gangen de var rolige var når vi grillet pølser og de lå å håpet på at en pølse skulle komme dem sin vei. Kjekt med dyr som er glade for tur, selv om jeg nesten fikk 70 kilo rett i fleisen flere ganger. 


1. Skogen var full av hvitveis enda. 


2. Livet med glad hund på tur.


3. Fine bekken.


4. Grønt er skjønt. 


5. En liten hvitveis. 


6. Petter lukter på blomstene. 


7. 10 i stil, da eller. 


8. Strekker seg så lang han er. 


9. Egentlig er han lang nok til å bare gå over. 


10.Spinnvill.


11. Kan ikke stå i ro.
 

Vi gikk litt rundt nede i skogen bare slik at de skulle få løpt i fra seg. Jeg hadde lagt en Red Bull i bekken for at den skulle holde seg kaldt. Det var sikkert 20 grader ute, så det var ikke bare lett å holde drikken varm. Petter og Iimo var mye nede i bekken for å kjøle av seg.

Etter en stund kavet vi oss opp på høyden, der det vannet fossen kommer vi fra, for å grille noen pølser. Jeg blei maks oppgitt når vi kom oss på toppen og det gikk opp for meg at jeg hadde glemt Red Bullen i bekken nede i skogen! Lite teit da eller, når man ikke hadde noe annet å drikke.


12. Sjarmerende. 


13. Iimo er ikke alltid like lett å få med på bilder, men hu er alltid med på tur altså.  


14. Petter er fremdeles spinnvill


15. Løpe, løpe, løpe.


16. Gladtryne.


17. Strekker på hele kroppen. 


18. Ikke så veldig tam.


19. En liten pause føre vi går opp i høyden.


20. Iimo har vett til å hvile litt innimellom slagene. 


21. Bark.


22. Kongler. 
 

Det var såpass varmt at vi måtte sitte i skyggen når vi grillet. Jeg er ikke så god på å takle varme, så like greit å ikke utfordre skjebnen mer enn nødvendig. Det smakte veldig godt med pølse, men jeg spiste alt for mange pølsebrød kjente jeg. Jeg liker best brød liksom. 

Hundene var fornøyd med pølse i brød i de også. Vi var vel ute i nesten 2.5 timer føre vi dro hjem igjen. En fin-fin tur. Vi går ikke så langt når vi er i skogen, i dag blei det ca. 3 kilometer, men de får jo løpe fritt, så de legger bak seg litt flere kilometer enn meg. Fornøyde Troll.  

 

Har det vært varmt hos deg i dag? 

 

____________________________________________________

#foto #hund #skog #trollskog #varmt #grilling #vann #blomster

____________________________________________________

10 kommentarer
    1. Så mange flotte bilder!! Er så herlig å se hunder i fart! og Petter er så stor så det blir fine bilder også.. ja, her “dypper” jeg zevs i bekken innimellom..bare han som peser..men han stresser mer en damene..hihih. Vi må nok gå turer tildigere eller senere fremover..for blir for varmt midt på dagen nå.. Ser ut som en herlig tur!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 😀 Ja, det er jo mye lettere å ta bilder av han enn Iimo- Iimo ser jeg jo nesten ikke føre hu er rett ved meg og da blir det ikke så bra bilder 😛

      Min er heldigvis veldig flinke til å avkjøle seg selv, ellers hadde det blitt et veldig styr. Med slike temperaturer er det jo fælt å gå ute, derfor valgte jeg denne skogen i dag siden jeg veit det er mye skygge der og at det er vann, foss og det som er slik at de får avkjølt seg 🙂 På slike dager er vi liksom maks avhengige av å gå tur der det er tilgang på frisk vann som de kan drikke og bade i 🙂 Ellers blir det som du sier, tidlig på morgenen og litt seinere på kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg