BLOGGERE- EN BITTE LITEN CHALLENGE #4

 

Daddaogveien.blogg.no har en bitteliten challenge og det må man jo være med på, syns jeg. 

 

Torsdag: Din favoritt musikk-sjanger.

Jeg hører på alt av musikk, bortsett fra techno. Jeg kan ikke fordra techno. Men utenom det hører jeg på stort sett alt. Hvis jeg måtte velge én sjanger å høre på resten av livet så hadde det muligens blitt den vanlige pop’en. Eller kanskje også In August- verdens beste Lady August. 

En av mine nye favoritter. 
 

Jeg er ikke en person som lever for musikken og ikke greier meg uten musikk. Jeg liker musikk, men langt i fra på samme måte som alle andre. Og så hører jeg mest på musikk om høsten og vinteren, faktisk. Men musikk er flott, helt klart. Jeg har bare andre ting jeg brenner mer for. 

 

Lever du for musikken?

 

______________________________________________________________

#bloggere #daddaogveien #challenge #bittelitenchallenge #favoritt #musikk

______________________________________________________________

10 kommentarer
    1. Fin musikk dette! Musikk er ikke viktig for meg heller..Egentlig så er det litt støy i mine ører.. Men om jeg skal sitte ned å høre, ja da må det være rolig, koselige balader.. 🙂 Eneste musikken her i huset, er radioen eller tv som står på..

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg er der at hvis jeg skal høre på musikk, så må det være en god tekst. Han jeg er samme med hører ikke på teksten- men musikken er sååååå bra. Ehh, ok- du veit at de synger at de voldtar moren din liksom? Typ der er han, slikt orker ikke jeg- orker ikke hjernedød musikk liksom 😛 ha ha..

    3. Har kastet meg med i siste liten jeg også. På challengen.. Tar en hurtigvariant 😀 Er glad i musikk, men ikke sånn at jeg lever og ånder for nei 😀

    4. frodith: Musikk er fint og flott, men jeg greier meg med radioen i bilen liksom 🙂 Noen ganger sitter jeg litt på youtube og hører på forskjellige ting, men ikke hver dag 🙂

      Nå prøver jeg å finne en sang jeg hørte på radioen her om dagen, men som jeg ikke fikk med meg hvem var, eller hva sangen het.. Og nå greier jeg ikke å huske teksten heller 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg