HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Alt for seint i seng! 

 

I dag har jeg vært så trøtt at jeg nesten ikke trudde det var mulig. Øynene ville liksom aldri våkne, på et vis. Typisk at det skulle skje på den Red Bull-frie dagen min! Den blei ikke mye Red Bull-fri til slutt, for å si det sånn. Jeg hadde ikke sjans uten i dag.

Ikke blei jeg lei meg for å bli kvitt skallebanken heller, etter en slurk med kald Red Bull. Det tok likevel litt tid føre jeg våknet. Med tanke på hvor trøtt jeg var i dag gruer jeg meg maks til i morgen. Tirsdager jo den verste mandagen. Pluss at jeg må stå opp en time tidligere i morgen. 


Så trøtt at jeg vært i hele dag! 
 

Jeg skal på kurs i Kristiansand i morgen, så det kan jo bli spennende om jeg kommer meg opp tidsnok. Jeg sleit jo med å komme meg opp ti på seks i dag. I morgen må jeg opp seinest ti på fem. Jeg gruer meg til det, spesielt siden klokken allerede snart er elleve. 

Og jeg har giret meg så mye opp nå at jeg mest sannsynlig kommer til å slite litt med å sove. Brått hadde jeg så mye å gjøre nå på kvelden, at jeg nesten blei litt stresset av meg selv. Det er litt teit, kan du si. Jeg måtte brått henge opp en klesvask, noe jeg hater! 

Og alt yttertøy, hundebånd, seler og dekken til hundene måtte henges inn til tørk etter at det har dryppet seg ferdig ute etter turen tidligere i dag. Det regnet noe sykt når vi gikk tur at alle faktisk måtte ha regntøy på. Jeg orker ikke klissvåte hunder i dag, kjente jeg. 


Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær. Vel.
 

Jeg håper alt tørker til i morgen. Litt kjipt å ikke ha jakke når man skal på jobb. Og, det finnes nesten ingenting som er mer ekkelt enn å ta i klissbløte hundebånd. Det syns jeg virkelig ikke noe om. Det stinker sånn ca. like mye som vår gjørmehund. 

Men nå må jeg legge meg slik at jeg har en liten sjanse til å stå opp i morgen. Kurset varer heldigvis ikke så mange timer, men jeg skal jo tilbake på jobb etterpå, så det er greit å være litt i live uansett. da er det bare til å si god natt. God natt! 

 

Pleier du å stå tidlig opp?

 

_____________________________________________

#hverdag #natten #sove #trøtt #tidlig #kurs #jobb #ork

_____________________________________________

20 kommentarer

Siste innlegg