HVERDAG- OPPDATERING UKE 17.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Typisk Elin- jeg gapte på en fremmed i butikken. En smule flaut, men vi lo så vi grein etterpå. 


Trykk på bildet for å lese om at jeg driter meg ut. 

 

Tirsdag: I dag har jeg vært hos fysioterapeut. Mest sannsynlig må jeg utredes for både det ene og det andre. Kjipt, men det er jo bedre å vite, enn å ikke vite. Satser på jeg bare kan utelukke masse ting. 


Trykk på bildet for å lese mer om timen hos fysioterapeuten.

 

Onsdag: Jeg hadde en liten spørsmålsrunde, som jeg endelig har fått svart på. Det er veldig gøy når man får morsomme og tankevekkende spørsmål. 


Trykk på bildet for å lese spørsmålene og svarene til blant annet Frodith. 

I dag har jeg også fått noen til å le, og det er alltid en god følelse. Ingenting er bedre enn å glede andre, selv om det bare er en liten ting å gjøre. 


Trykk på bildet for å lese om hva jeg gjorde for å glede noe. 

 

Torsdag: I dag har jeg vært hos fysioterapeuten igjen, og jeg har trent styrketrening. Det kjennes på kroppen ja! Det var ikke i mine planer, men noen ganger må man bare ta den timen man får. 


Trykk på bildet for å lese om dagens behandling og treningsøkt.

Ellers er det natten og noen ganger er det deilig å greie å legge seg litt tidlig. Det har blitt alt for seint i det siste. 


Trykk på bildet for å lese mer om det. 

 

Fredag: Jeg fikk ganske så mange spørsmål på spørsmålsrunden jeg hadde, derfor har jeg delt opp innlegget i tre for at det ikke skulle bli så langt. Spørsmålsrundens andre innlegg. 


Trykk på bildet for å lese spørsmålene og svarene til blant annet Seljordslia. 

Ellers er det natten, igjen. I dag veit jeg ikke om jeg skal grine, eller bli en smule imponert over at Petter greide å pisse seg selv i skjegget. Jessda. Livet med hund er herlig. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Det hjelper ikke å “bry” seg på facebook! Etter å ha lest om ei lita jente som ramlet og slo seg i hodet, så blir jeg litt vel irritert på voksne mennesker som ikke bryr seg! Trykk her for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Spørsmålsrundens tredje og siste innlegg. Det har vært veldig gøy!


Trykk på bildet for å lese spørsmålene og svarene til blant annet Altannetenna4. 

I dag er jeg sliten som fy, etter en lang dag med konfirmasjon i går. Konfirmasjon er alltid hyggelig, men man blir så klart litt sliten av en slik lang dag med mye kjøring. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var min uke. En veldig grei uke i grunn, spesielt med konfirmasjonen til mitt nest eldste tantebarn. Jeg forguder tantebarna mine, så jeg syns det er veldig kjekt når jeg kan treffe flere av dem på samme gang. Herligste gjengen. 

 

Hvordan har din siste uke vært?

 

___________

#oppdatering

___________

6 kommentarer

Siste innlegg