HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Jeg veit ikke om jeg skal grine, eller bli en smule imponert. 

 

Jeg skulle egentlig vaske og rydde og styre litt på siden jeg skal til Larvik i konfirmasjon i morgen, men så fant jeg ut at konfirmasjonen var mye seinere enn det jeg trudde, så da gadd jeg ikke gjøre noe likevel. Typisk Elin å utsette ting så lenge man kan, når det er ting man må. 

Det eneste jeg har gjort er å farge håret, noe jeg skulle ha gjort i to uker nå. Men nå er det endelig gjort. Flaks jeg har klippet pannelugg slik at jeg kan skjule at jeg farget litt mer enn bare håret. Heldigvis har hårfargene blitt bedre med tiden, så det fester seg ikke like godt i huden lenger. 

Men litt svart her og der blir jeg likevel. Etter jeg hadde farget håret skulle jeg bare løpe rett ut med hunden før de skulle få veldig sein kveldsmat. Vi tok en sein ettermiddagstur i dag, så det bare blei sånn. Av alle ting greide Petter å prestere å pisse seg selv i skjegget! Er det mulig?


Hva er det denne guttetassen ikke får til? 
 

Jeg veit ikke om jeg skal grine, eller om jeg skal bli en smule imponert. Greit nok at jeg har mast i en uke på at jeg skal vaske bartene hans, men å pisse seg selv i skjegget var jo maks unødvendig da. Ja ja, han fikk i alle fall endelig en bartevask. Klønehund. Flaks han er søt. 

I morgen er han så heldig å skal få være hjemme hos ei hyggelig dame mens vi er i konfirmasjon. Det er ikke akkurat rette plassen å dra med seg masse dyr, og det blir fryktelig kjedelig å måtte ligge i bilen, så da var han så heldig å få være hos noen. Iimo også. 

Kattene skal få lov til å bli hjemme. Jeg skal hjem igjen i morgen etter konfirmasjonen, så de får bare ha fiesta så lenge de kan. Nå sover de som stein alle fire her, så jeg får vel vurdere å komme meg i seng jeg også, slik at jeg rekker alt jeg skal i morgen. God natt. 

 

Greier din hund å tisse seg selv i skjegget? 

 

____________________________________________

#hverdag #natten #sove #imponert #grine #erdetmulig

____________________________________________

10 kommentarer
    1. Hahaha..ja han greier tydeligvis det umulige! Tisse seg i skjegget klarer ikke mine! Men min hannhund er flink til klarer å tisse litt på jentene! For han bryr seg ikke om det står noen der HAN hadde tenkt å tisse..hihih. Så her er det jentene som ofte får seg en grundig vask..i ansiktet! Skjegg har vi ikke.. 🙂 Ha en god og koselig dag i konfirmasjon i dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det hender Iimo prøver å ta seg en tur under Petter mens han tisser- hu har blitt tisset på flere ganger, men det er hennes egen feil 😛

      Men å greie å tisse seg selv i skjegget- den så jeg ikke komme altså 😛 ha ha

    3. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Ha ha.. Her blir Iimo kun pisset på hvis hu absolutt skal gå under han når han tisser- hennes egen feil med andre ord 😛

      Men å greie å tisse seg selv i skjegget så jeg ikke helt komme altså 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg