FOTO- TING PÅ STRANDEN.

 

I dag tok Petter og jeg en liten tur til stranden. 

 

Det så fint ut på himmelen når vi gikk ut. Litt mørkt, men himmelen var blå og solen tittet frem. Petter og jeg tok med oss kameraet og gikk en tur bort på stranden. Det er alltid kjekt å traske rundt på stranden, selv om det ikke var så mye å se på denne gangen.

Vi gikk litt frem og tilbake for å se om vi kunne finne noe gøy å ta bilder av. Det så ikke sånn ut. Men, den som ser, den finner. Ting kan se kjedelig ut, men hvis man ser på det i fra en annen vinkel kan det brått bli veldig fint likevel. Jeg var dekt av sand når jeg var ferdig. 


1. Det kunne ha vært et armbånd. 


2. Rosa lekebil.


3. Det har gått hardt for seg.


4. Fiskesnøre. Jeg heiv den etterpå!


5. Stein preget av havet.


6. Ekkel tang.


7. Ekkel tang i en annen vinkel.


8. Ekkel tang i enda en vinkel.


9. En stor kongle.


10. Kongler er litt rare.
 

Fem minutter etter at vi kom bort på stranden begynte det å snø! Maks deprimerende. Jeg hadde akkurat rukket å ta kameraet ut av vesken, men da var det bare til å legge det ned igjen. Etter ca. 10 minutter sluttet det å snø, så da tok jeg det opp igjen. Jeg kunne ikke komme tomhendt hjem.

Det var som sagt ikke så alt for mye spennende å se på, men jeg fant noen få ting. Petter fikk en liten treningsøkt føre vi gikk hjem. Alt i alt gikk jeg 4 km, mens Petter slapp unna med ca. 3 km. Vi brukte 1 time og 20 minutter på turen, så vi stresset ikke akkurat. En koselig liten tur. 

 

Har det snødd hos deg i dag?

 

______________________________

#foto #stranden #ting #lekebil #tang

______________________________

39 kommentarer
    1. Fine bilder. 🙂
      Jeg elsker å ta bilder av alt mulig selv, og drømmer om å få meg et skikkelig kamera en dag. 🙂
      Heldigvis slipper vi snø her vi bor. 👍🌼🌞

    2. Så nydelige bilder 🙂 Nei her har det vært strålende sol i hele dag, men hører det at folk snakker om denne snøen overalt. Men vi har ikke sett noe 😛

    3. Ser kjempekoselig ut å gå på stranden da, og du har da funnet mye fint synes jeg, fotomotiver 🙂 Snø ja, jeg har bare holdt meg inne jeg 😀 Skikkelig suppe-dag 😀

    4. Monica: Tusen takk 🙂

      Livet med kamera er kjempeflott 😀 Man får et litt annet syn på ting 🙂

      Heldige dere- her la seg aldri snøen, men jeg har hørt noen rykter om at det skal bli hvitt i natt :O

    5. Waoa: Tusen takk 🙂 Her la den seg aldri, men jeg har hørt rykter om at det skal bli hvitt i natt, så vi får se. Men har også hørt at det skal bli regn i morgen, så bare det ikke fryser på er det vel greit nok 🙂

    6. Søtmonsen ): Tusen takk 🙂

      Jeg liker ikke snø :O Her la den seg aldri, men har hørt rykter om at det skal bli hvitt i natt og regn i morgen, så bare det ikke fryser på så skal det vel overleves det også 🙂

    7. frodith: Ja, det er en koselig liten strand 🙂 Var litt fint å finne- fant en Linnerle også, men den var så langt borte at den såvidt syntes på bildene 😛 He he..

      Her la seg snøen aldri, men har hørt rykter om at det skal bli hvitt i natt og regn i morgen, så bare det ikke fryser på skal det vel gå greit på sommerdekk 😛

    8. Ja det er alltid NOE å ta bilder av på en strand! Du fant det du.. Flotte bilder! og ja, det kom noen få snøfjon her..men la seg ikke..og solen skinte..så var et rart vær!! Jeg gikk i skogen idag..er ikke mye fint og flott der heller… Men noe finner man alltid..hihih

    9. Ja det er alltid NOE å ta bilder av på en strand! Du fant det du.. Flotte bilder! og ja, det kom noen få snøfjon her..men la seg ikke..og solen skinte..så var et rart vær!! Jeg gikk i skogen idag..er ikke mye fint og flott der heller… Men noe finner man alltid..hihih

    10. Ja det er alltid NOE å ta bilder av på en strand! Du fant det du.. Flotte bilder! og ja, det kom noen få snøfjon her..men la seg ikke..og solen skinte..så var et rart vær!! Jeg gikk i skogen idag..er ikke mye fint og flott der heller… Men noe finner man alltid..hihih

    11. Ja det er alltid NOE å ta bilder av på en strand! Du fant det du.. Flotte bilder! og ja, det kom noen få snøfjon her..men la seg ikke..og solen skinte..så var et rart vær!! Jeg gikk i skogen idag..er ikke mye fint og flott der heller… Men noe finner man alltid..hihih

    12. dvergpinschere i mitt hjerte: Ha ha- kjenner til dette – la oss publisere kommentaren selv om det står at den ikke er publisert- fenomenet 😉

      Ja, bare man ser finner man stort sett noe. Det kjipe av at folk har vært å ryddet på stranden og raket det sammen i flere hauger- jeg følte stranden manglet kjell også liksom 😛 ha ha.. greit å få vekk søpla altså, misforstå meg rett 😉 he he..

      Snøen la seg ikke her heller, men har hørt rykter om at det skal bli hvitt i natt og regn i morgen, så bare det ikke fryser på så går det vel greit 🙂

    13. cuskima: Nei, håper ikke det legger seg. Er mørkt ute så kan ikke se, men skal ut med hundene straks, så enten blir jeg lei meg, eller også går det helt fint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg