HVERDAG- BORTE BRA, MEN HJEMME BEST.

 

Det er alltid deilig å komme hjem fra tur. 

 

I går reiste hele jobben på til Kragerø for et lite spaopphold. Spaavdelingen stengte klokken 21, men da åpnet de for oss, slik at vi kunne kose oss frem til midnatt, helt aleine. I mellomtiden sjekket vi inn på de tre leilighetene vi skulle ha. Vi var 4 i hver leilighet.

Når vi hadde kommet oss på plass der møttes vi i baren for et glass vin føre vi skulle få servert tapas, før vi skulle bade. Maten var kjempegod! Og bading er jo greit nok det. Jeg begynte inne, men flyttet meg ut da jeg syns vannet inne var litt vel kaldt. Jeg liker å ikke fryse, liksom.


Venter på nøkler til rommene.
 

Det var litt vel mye bobler i disse boblebadene. Det var umulig å sitte normalt uten å drukne, fordi boblene var høyere enn hodet ditt. Man måtte sitte med skuldrene over vannflaten for å i det hele tatt greie å puste mens boblene var på. Det blei fort kaldt på overkroppen.

Ikke gikk det å stille på boblene heller. Men men, det var i det minste varmt og godt. Jeg var maks trøtt etter en lang dag på jobb, 2.5 timer i bil og så mat, alkohol og bading. Jeg var i sengs til ti på ett, sånn ca. Men det blei ikke så mye søvn på meg. Uvant å sove i liten seng.


Slapper av i leiligheten føre mat og bading.
 

Sengen sto med langsiden inn mot sengen, noe som resulterte i at jeg smalt albuen i veggen hver gang jeg skulle snu meg. Jeg snur meg sikkert tusen ganger i løpet av en natt, så det blei ganske så plagsomt tilslutt. Men jeg overlevde det også. Jeg følte meg likevel totalt slakt på morgenen. 

Jeg verket i hele kroppen etter badingen i går. Jeg var helt slakt liksom og trudde nesten ikke jeg skulle greie resten av dagen. Jeg hadde heldigvis greid å få med meg en ekstra sterk smertestillende, som heldigvis hjalp. Vi spiste frokost for så å gå en tur før behandling.


Vi var heldige med været. Bort i mot null vind.
 

Vi hadde behandling på ulike tidspunkt, så noen hoppet av turen underveis for å rekke behandlingen. Jeg var en av de to siste som skulle inn til behandling, så jeg fikk meg meg hele turen. Vi fant ikke den såkalte turløypen dem sin, så vi gikk bare rundt og surret her og der. 

Vi endte på 6.5 km til sammen, så vi var passe fornøyde med det, selv om vi egentlig hadde planer om 8 km, som var det den turløpen var. Men 6.5 km er bra det også. Vi var nok så slitne etter all den gåingen i bratte bakker og her og der. Det er jo bare deilig med en slik tur.


En flaske som bare sto på en strand vi gikk til under turen vår. 
 

Etter at alle var ferdige med behandlingen sin så hadde vi bestilt lunsj før hjemreise. Maten var utrolig god, men vannet smakte møkk der, så jeg var rimelig tørst når vi dro der i fra. De hadde ikke tegn til Red Bull og jeg drikker ikke brus. Men jeg hadde en vannflaske i bilen, så det gikk greit. 

Hjemturen gikk fint den også. Jeg var stuptrøtt og kroppen verket som fy, men det er jo egentlig ikke noe nytt. Jeg våknet litt etter hvert. Det var likevel veldig godt å komme hjem og få tusen susser fra Petter og Iimo. Selv Nakenkatten var glad for å se meg. Nå skal det slappes helt! 

 

Syns du det er godt å komme hjem etter å ha vært på tur?

 

_________________________

#hverdag #krageroresort #spa

_________________________

12 kommentarer
    1. Kan være fint med litt forandring..men hjemme er best 🙂 Ser flott ut med blå himmel og Kragerø er jeg veldig glad i..men ikke vært på det spahotellet 🙂 Håper du får hvilt deg og koser deg med resten av helga hjemme <3<3

    2. Hørtes ut som en deilig tur da, selv om det var litt småting som ikke var helt perfekt. Kan godt forstå at liten seng er uvant. Jeg hadde sikkert vært like irritert, hahah

    3. ÆÅÅÅ ja..jeg elsker å komme hjem! Borte bra, men hjemme aller best! Alltid! Men deilig å oppleve nye ting innemellom..håper du hadde det litt greit også! 🙂

    4. annebe: Ja, det er veldig kjekt å være borte litt, men alltid godt å komme hjem 😀

      Jeg har vært på dette hotellet en gang tidligere, men det var i mørketiden så da så jeg ingenting av selve plassen 😛 Og så var jeg bare på et show noen få timer 🙂 Men det var jo veldig fint her 🙂

    5. REBECCA HOLDER: Ja, det var en veldig fin tur 😀 Litt småting som kunne vært bedre, men når personalet ikke veit, så får man ikke gjort så mye med det 😛 he he..

      Jeg er liksom vant til å sove i 180 seng helt aleine, 5 dager i uken, så det å skulle ligge i en 90 seng var jo litt forskjell 😛 ha ha.. Men, det var en god seng å ligge i 🙂

    6. Spa er deilig, med turer og alt, Og knaing. Men hjemme best som oftest 😀 Du får lett noen til å passe trollene dine da? Så godt å se dem igjen når de er så glad for å se deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg