HVERDAG- ASK ME ANYTHING.

 

Spørsmålsrunde.

Siden jeg blir borte helt til i morgen kveld, for å være på et lite spaopphold med jobben, så tenkte jeg at jeg kunne ha en liten spørsmålsrunde. Det er ikke så ofte jeg har det. Ikke at jeg veit om folk lurer på noe, men kan jo prøve likevel. Så, ask me anything, jeg svarer ærlig på absolutt alt. 

 

Har du noen spørsmål på lur?

 

_____________________________________

#hverdag #spørsmålsrunde #askmeanything

_____________________________________

11 kommentarer
    1. Liker du å lage middag?
      Tror du det er meningen at vi mennesker skal drikke melken til kuene?
      Syns du det stemmer at det finnes bare dårlige klær, ikke dårlig vær?
      Hva mennesker syns du det er enklest å få kontakt med?
      Tror du sosial angst og sjenert er det samme?
      Håper du får en super helg! 🙂

    2. Hva liker du best ved spa-opphold? Har du mest venninner eller venner (gutter) ? 🙂 Hva er yndlingsmaten din? Favorittserie utenom Big Bang og Walking Dead? Kos deg på spa 🙂

    3. Hvorfor ble det Ulvehunder på deg..du hadde jo en annen type før så eg lurte på hva gjorde at det ble det valget?
      Blir det fler vovver hos deg?
      Liker du jobben din?
      Hva er din særeste kvalitet?
      kose deg på SPA klemmerier <3

    4. Mia: Ha ha.. Samme skjer med meg- får helt hjerneteppe liksom- og kjedelig å stille det samme spørsmålet hele tiden- “hvor lenge har du blogget”, og/eller “hvorfor begynte du å blogge” 😛

      Men skal svare på bartespørsmålet i morgen 🙂 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg