HVERDAG- FORANDRING FRYDER.

 

I dag fikk jeg endelig klipt meg! 

 

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å klippe meg før ut i neste uke, men så hadde de en ledig time i dag så da bare tok jeg den timen. Da slipper jeg å dra tidlig fra jobb bare for å komme meg til frisøren. Veldig kjekt. Det er hektisk på jobb for tiden så da er det ikke alltid så greit å dra tidlig. 

Så da blei det klipping i dag da. For litt siden bestemte jeg meg for en frisyre jeg veldig gjerne ville ha. Noen få dager seinere dukker en kollega opp, nyklipt og fin, i nøyaktig den frisyren jeg hadde sett for meg. Da blei det plan B da, med pannelugg. Jeg har ikke hatt pannelugg på 5 år liksom.


Forandring fryder? Bare litt skeptisk.
 

Det er veldig uvant, men jeg blir vel vant til det om ikke så alt for lenge. Bare jeg får litt farge i håret igjen og at lengden på resten av håret blir et par cm lenger, så blir det sikkert kjempegreit. Jeg følte håret mitt var så slitt nå, så jeg tok litt ekstra på lengden. Det blir sikkert bra.

Så gjenstår det bare å se hvor lang tid det tar føre jeg blir lei av å ha pannelugg. Jeg kan ikke huske at jeg hadde det så lenge sist hang heller. Den må jo klippes nok så ofte for å ikke henge i øynene og jeg er ikke akkurat så flink til å gå til frisøren så ofte, for å si det mildt.

 

Liker du forandringer?

 

_________________________________________

#hverdag #forandring #frisør #klipp #hår #hårklipp

_________________________________________

18 kommentarer

Siste innlegg