BLOGGERE- “BAD-SELFIE” UTSTILLING HOS FRODITH.

 

Frodith.blogg.no er i gang igjen, med å engasjere en hel bloggverden. 

 

Som jeg  har nevn tidligere så er nok Frodith den som engasjerer mest av alle. Denne gangen har hu greid å få med seg så mange som 24 bloggere og ikke bloggere til å sende inn selfie av seg selv. Men det er ingen selfie der man ser søt og pen ut. Tvert i mot. Her er det meningen å ikke se ut.

Og jaggu må jeg si hu har greid det, å få oss til å ikke se ut. Bad-selfie sier seg jo selv. Likevel trur jeg du skal lete lenge etter å finne mer sjarmerende fjes enn dette altså. Jeg lo så  jeg grein av mange av disse selfiene. Herlighet så gøy man kan ha det ut av noe så enkelt. 


Mitt bidrag. Trykk på bildet for å se resten av bidragene på utstillingen til Frodith. 
 

Det er nesten litt pinlig, men jeg ser bedre ut på bilder når jeg vrenger fleisen til alle kanter, enn det jeg gjør når jeg er helt naturlig. Jeg finnes ikke fotogen i det hele tatt. Selv ikke i mørket når alle andre har gått å lagt seg og jeg ikke har noe å sammenligne med. Kremt liksom. 

Men gøy er det for det om. Jeg tar meg ikke selv høytidelig på noe som helst vis, så det var nesten en selvfølge at jeg måtte bli med på denne utstillingen. La verden se at det er lov å tulle og tøyse litt. La verden se at det finnes mer enn utseende å bry seg om. Jeg har heldigvis personlighet. 

 

Er du med på Frodith sin utstilling?

Har du vært inne å sett på utstillingen hos Frodith?

 

_________________________________________________________

#bloggere #utstilling #bad #selfie #frodith #engasjere #gøy #tull #tøys

_________________________________________________________

14 kommentarer
    1. Tusen millioner takk for reklame og gode ord om meg og bloggen 🙂 Ja, det ble en morsom utstilling som jeg håper mange ser 🙂 Veldig gøy det ble med så mange på DENNE galskapen 😀 hi-hi Klem <3

    2. frodith: Det er jo kjempegøy- jeg ler enda når jeg går inn å ser 😉 Man ler jo så mye at man ikke får med seg alle på en gang- så da er jeg inne litt flere ganger få å le litt mer 😉 ha ha

    3. Jeg har vært å sett på utstillingen! Flotte, rare ansikter! hihih. Turde ikke selv..:-(

    4. Morsomt bilde!
      Ah, dette bad selfie-opplegget minner meg fint om noe jeg selv kunne stelt i stand, SÆRLIG for 4-5 år tilbake da jeg hadde det som foreløpig var den mest kreative og produktive perioden på bloggen min. Ah, nå husker jeg forresten at jeg hadde en aldri så liten fotokonkurranse som både du og eksen din sendte inn bidrag til en gang. Ah, det var tider det.
      Men seriøst. Nå fikk jeg litt lyst til å sette i gang noe sånt selv igjen, gjelder bare å finne på noe som jeg i hvertfall ikke kan komme på å ha sett eller hørt at andre har gjort før.. Hmmm.. Hvis jeg setter i gang noe lignende igjen, har du lyst til å bidra? 🙂
      Forresten, hadde jeg deltatt i denne bad selfie-kampanjen hadde jeg trolig stilt spørsmålstegn rundt ordet “bad”. Altså, bad som i dårlig (engelsk), eller bad som i det rommet man gjerne steller vortene sine og sånn innpå. For sikkerhetsskyld hadde jeg nok tatt et skikkelig bad bilde på badet, hehe, for å tilfredsstille minst to land her i verden på en og samme gang. Hah! Selv ikke luksusprostituerte klarer vel det? Altså å tilfredsstille to la.. Ah, du har skjønt hva jeg mente allerede ja, greeeeit ^^

    5. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Ja, jeg måtte inn mange ganger. For jeg lo sånn at det var litt vanskelig å få med seg alle på en gang. Så da måtte jeg inn flere ganger og le litt til 😉 he he

    6. Har vært og sett..og er jo med selv også…skikkelig kul utstilling..hehe… Syns du var sjarmerende slik også jeg :)) Fin dag videre…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg