HVERDAG- OPPDATERING UKE 13.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Hurra for nye blogg! Dette har jeg tenkt på evig lenge og endelig fikk jeg motet til meg å gjøre det. Med ny blogg blir det så klart en del innlegg for å få designet på plass.

Man må jo for eksempel fortelle litt om seg selv, tilfelle alle ikke helt har fått med seg hvem jeg egentlig er. Og så dukker det kanskje opp noen nye fjes her også. 


Trykk på bildet for å lese litt om meg. 

Foto er noe jeg liker veldig godt og det er noe som går mest igjen på bloggen, så da må jeg jo fortelle litt om hva og hvorfor jeg liker å ta bilder av det jeg tar bilder av. 


Trykk på bildet for å se og lese mer av hva jeg liker å ta bilde av. 

En liten presentasjon av dyrene er vel også greit, for de som er som meg og liker hunder bedre enn mennesker. Kremt. Vi begynner med Iimo, siden hu er minst og søtest.


Trykk på bildet for å lese mer om Iimo. 

Ellers er det natten og da har man jo stort sett mye på hjertet. Denne bloggen er med andre ord ikke så annerledes fra den forrige sånn sett. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Jeg  har mange flotte blogger jeg følger. Noen av dem er kjempeflinke til å engasjere, og da må man så klart gi de litt ekstra oppmerksomhet innimellom. Derfor har jeg laget en hel egen kategori til dere, slik at andre også lettere kan finne dere hvis de er innom bloggen min.


Trykk på bildet for å lese mer om noen av de fantastiske bloggerne jeg følger. 

Og allerede i dag er jeg med på en konkurranse hos ei av de jeg leser fast. Nemlig en påskekonkurranse hos Talitasverden.blogg.no. Konkurransen er avsluttet og heldige meg var en av vinnerne. Hurra!


Trykk på bildet hvis du vil lese mitt bidrag til konkurransen. 

 

Onsdag: Jeg er en person med mange meninger. Det vil derfor dukke opp meninger om mye rart. Likevel finnes det ting jeg ikke deler på nettet, av hensyn til andre. Det er viktig å ha litt filter, tenker jeg. 


Trykk på bildet for å lese mer om mine meninger og hva jeg ikke deler. 

 

Torsdag: Trening- ingen vei utenom. Nå har jeg fått streng beskjed om at jeg må begynne å trene hvis jeg noen gang skal få kropp til å fungere sånn tålig. Det er ikke akkurat noe nytt for meg, men det er en kjip beskjed å få likevel!


Trykk på bildet for å lese mer om hvorfor jeg må trene. 

Ellers er det natten igjen og da har man så klart mer på hjertet. I dag begynte dagen dårlig, men gikk heldigvis over til å bli ganske så bra. Hipp hurra for skatteoppgjøret!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 
 

Fredag: I dag gikk turen til Mysen rett etter jobb, så da fikk jeg ikke blogget. Sånn er det noen ganger. 

 

Lørdag: Siden jeg liker å gi blir det så klart noen giveaway’s på denne bloggen også. Den første kommer allerede i morgen.


Trykk på bildet for å lese mer om hvorfor jeg liker å gi. 

 

Søndag: 10 mil i april er i gang og siden jeg har vært i Mysen i helgen ligger jeg allerede etter skjema! Da må man på tur når man kan da. Jeg fant frem det gamle digitalkameraet mitt og fikk knipset noen bilder på stranden.


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

Og, jeg har jo lovet en giveaway så da holder jeg en giveaway da! Denne gangen ser vi frem mot sommeren og da passer det jo greit å gi bort en bikini til en heldig vinner. Syns jeg da.


Trykk på bildet for å lese mer om giveaway’en og for å melde deg på du også. 

 

Det var min uke. Det blir jo litt hektisk når man flytter til ny blogg og skal få alt på plass. Men det er vel sjeldent feil med mange innlegg, selv om det helt sikkert kan bli litt for mye. Enn så lenge trives jeg i alle fall veldig godt på ny blogg, så satser på det blir bra tilslutt, bare alt kommer på plass. 

 

Har du hatt en hektisk uke?

 

___________

#oppdatering

___________

6 kommentarer
    1. Her hadde du mye informasjon i et og samme innlegg. Jeg var inne på samtlige, men velger her å gi en kort kommentar. Du har en flott blogg og jeg liker attituden din !!!

    2. toveview: Ja, det blei en heftig oppdatering nå når jeg prøver å få på plass den nye bloggen 🙂 Tipper neste uke blir litt slankere 😛 he he..

      Tusen takk- hyggelig å høre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg